سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دانلود-نرم افزار-فیلم-اخبارروز...http://sefro12.orq.ir/
صفحه نخست               ATOM               عناوین مطالب وبلاگ              نقشه سایت
این سایت به صورت رسمی افتتاح نشده


موضوع مطلب :

پنج شنبه 89 اسفند 12 :: 11:29 عصر

 

 

توضیحات درمورد اینکه چکونه ایمیل بفرستیم

 

 

 بعد از وارد شودن به ایمیل

 

 

در مرحله اول روی  دکمه New کلیک می کنید

 

 

 

بعد از آن صفحه ای برای درست کردن ایمیل شما باز می شود 

 

 

 

در ادامه کار شما باید در قسمت to آدرس گیرنده ایمیل خود را مانند

 

mehdi_samaiy@yahoo.com را وارد نماید  و

 

 درمرحله بعد در قسمت subject موضوع ایمیل خود را وارد می کنید

 

و در آخر هم  متن نامه خود را می توانید تایپ کنید وحتی میتوانید متن خود را توسط ابزار

 

بالا مانند ویرایش کنید مانند تفییر اندازه قلم و تغییر رنگ و.... را داشته باشید

 

بعد ازانجام مراحل بالا تنها لازم است دکمه send بزنید.

 




موضوع مطلب :

پنج شنبه 89 اسفند 12 :: 11:22 عصر

عروسک‌های دوست داشتنی کلاه قرمزی و پسرخاله پس از سال‌ها دوری از قاب شیشه‌ای تلویزیون با آدم‌های مشهور سینما از ابراهیم حاتمی‌کیا تا امین حیایی ، باران کوثری، آتیلا پسیانی و ... آمدند تا برگ برنده‌ای برای متولیان شبکه دو سیما باشد.
اما شنیده‌ها حاکی است موفقیت این برنامه که در سال 88 توانست رکورد بیشترین تماشاچی برنامه‌ها را از آن خود کند؛ عوامل تولید آن را به فکر تکرار این تجربه موفق انداخته است.

این مجموعه با نام موقت "کلاه قرمزی 4" کاری از گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما است که به تهیه کنندگی حمید مدرسی برای پخش در نوروز 90 تهیه و تولید می‌شود.

ایرج طهماسب همچنان کارگردانی این مجموعه را به عهده داره و همین‌طور باز هم نقش آقای مجری را بازی می‌کند و حمید جبلی هم باز به جای کلاه قرمزی و پسرخاله صحبت می‌کند.




موضوع مطلب :

پنج شنبه 89 اسفند 12 :: 3:47 عصر

در انتخاب نقش‌هایم حساسیت زیادی دارم
سریال آسمان همیشه ابری نیست مسائل و مشکلات جوانان را از زاویه‌ای متفاوت به تصویر کشیده است. روایت زندگی سهیلا، نسرین، مهتاب و مرجان.
لیلا بلوکات در این مجموعه نقش سهیلا را بازی می‌کند. نقشی که بار اصلی قصه را به دوش می‌کشد. با او در مورد حضورش در این سریال به گفت‌وگو نشستیم.
چگونه توانستید شخصیتی که دانش‌آموز مقطع پیش‌دانشگاهی است را اینقدر قابل‌ باور بازی کنید؟
شاید چون قبلا هم این سوال از من پرسیده شده، پاسخم تکراری باشد ولی خب، من وقتی نقشی را می‌پذیرم، تمام ذهنم مشغول می‌شود، به اطرافم نگاه می‌کنم، به نظرم کاراکترها، همه در اطراف ما زندگی می‌کنند، باید با هوش بود و الگو گرفت. در مورد شخصیت سهیلا هم، این اتفاق افتاد، در حین این که چندین کتاب هم خواندم، که «مامان و معنی زندگی» اثر آروین یالوم را پسندیدم و کمک فراوانی هم به من کرد. و نتیجه این شد که دیدید.

چگونه نقشی که به لحاظ سنی کمی با شما متفاوت است را پذیرفتید؟
من اصولا آدم ریسک‌پذیری هستم و موقعیت‌هایی نو و سخت را دوست دارم. متفاوت بودن به یک نقش ناچارم می‌کند فعال‌تر شوم، بیشتر بخوانم و بیشتر تلاش کنم. وقتی آدم دانسته ریسک می‌کند، ناچار می‌شود پاسخگو باشد و از پس کار بربیاید.




موضوع مطلب :

پنج شنبه 89 اسفند 12 :: 3:47 عصر

سندباد" یکی از کارتون‌های محبوب بچه‌ها در دهه 60 است. ناصر ممدوح مدیر دوبلاژ، ناهید امیریان گوینده سندباد و مرتضی احمدی گوینده بابا علاء‌الدین بعد از 34 سال از دوبله این کارتون با "مهر" سخن گفتند.
به گزارش خبرنگار مهر، دوران کودکی از تاثیرگذارترین و تعیین کننده‌ترین دوران عمر هر فرد است. دورانی که خوب، بد، زشت و زیبا زندگی آینده تمام کودکان را رقم می‌زند، به همین علت رسانه‌های عمومی به ویژه صدا و سیما به عنوان فراگیرترین رسانه ارتباط جمعی باید به این دوران توجه ویژه داشته باشند.

اکنون که به دوران کودکی همنسلان‌مان نگاه و برنامه‌های تلویزیون آن زمان را با برنامه‌هایی که امروز برای بچه‌ها پخش می‌شود، مقایسه می‌کنیم به این نتیجه می‌رسیم که شاید از لحاظ فرم در این برنامه‌ها تفاوت و گاهی پیشرفت حاصل شده باشد، ولی عشق و علاقه‌ای که در آن دوران و در برنامه‌ها دیده می‌شد، اکنون آشکارا کمتر شده است.

سندباد

یعنی نسل اول و دوم پس از پیروزی انقلاب، در دورانی که تلویزیون فقط دو شبکه یک و دو را داشت و برنامه‌ها هنوز شبانه‌روزی نشده بود، همه دلخوشی‌مان تماشای کارتون‌های برنامه کودک بود. حالا که سال‌هاست دیگر خبری از سندباد، حنا، پسر شجاع، بل و سباستین و ... نیست، یادآوری آن روزها شاید تنها دلخوشی ما در نسل دیجیمون‌ها و دوقلوهای افسانه‌ای باشد.




موضوع مطلب :

پنج شنبه 89 اسفند 12 :: 3:47 عصر

تاکنون 70 درصد تصویربرداری سریال نوروزی «موج و صخره» به کارگردانی مجید صالحی انجام شده و گروه تولید همچنان در لوکیشن جزیره کیش مشغول تصویربرداری هستند.این سریال محصول گروه فیلم و سریال شبکه تهران است و 90 درصد آن در جزیره کیش تصویربرداری می‌شود. تدوین همزمان سریال نیز در حال انجام است تا برای پخش در ایام نوروز از شبکه تهران و حدود 30 شبکه استانی آماده شود.

تصویربرداری سریال از اوایل دی‌ماه در جزیره کیش آغاز شده است. مجید صالحی در این سریال در جلو و پشت دوربین به عنوان بازیگر و کارگردان حضور دارد.
«موج و صخره»‌ که پیش‌تر «سفر کیش و مات» نام داشت دومین تجربه کارگردانی مجید صالحی پس از «سه‌در‌چار» محسوب می‌شود.
او در «سه در چار» سریال کمدی باکیفیتی را روانه آنتن کرد که با اقبال بالای مخاطبان مواجه شد.
این‌طور که پیداست او می‌خواهد در «موج و صخره» جنس دیگری از کمدی را تجربه کند.
صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار جام‌جم می‌گوید: در سریال «سه در چار» جنس کمدی به گونه‌ای بود که هر سکانس‌ آن مخاطبش را می‌خنداند. در کمدی «موج و صخره» من ادعا ندارم که می‌خواهم مردم را به قهقهه بیندازم، اما از الان اعتراف می‌کنم که این‌جور کمدی را دوست دارم. البته خودم تا به حال چنین تجربه‌ای نداشته‌ام.
چند نفر از بازیگران این سریال همچون زیبا بروفه، الهام حمیدی و نیما شاهرخ‌شاهی تاکنون تجربه حضور در سریال‌های نوروزی را نداشته‌اند. باید منتظر بمانیم و ببینیم ترکیب این افراد با بازیگران پرکار سریال‌های کمیک همچون علی صادقی و مجید صالحی چطور از آب درمی‌آید




موضوع مطلب :

پنج شنبه 89 اسفند 12 :: 3:47 عصر

حامد بهداد یک لیسانس دارد و یک دیپلم؛ لیسانش را از دانشگاه گرفته و دیپلمش را از جشنواره. او به سرعت اوج گرفت و جزو ستاره‌ها شد و هی در‌خشید و درخشید تا امسال بعد از مدت‌ها نامزد شدن توانست سیمرغ را بگیرد.
نمی‌خواهیم بعد از گذشت 2 هفته از حواشی جشنواره فیلم فجر درباره حامد بهداد، بازیگر و برنده سیمرغ حرف بزنیم. نه‌خیر. حتی نمی‌خواهیم بگوییم که او بچه مشهد است و با تلاش و زحمت توانسته به اینجا برسد، نه. حتی نمی‌خواهیم بگوییم که او جزو مکمل‌ترین بازیگرانی است که سینمای ایران داشته، حتی نمی‌خواهیم درباره چهره مغرور و حرکات نامتعارفش(در ایفای نقش) که ویژگی او شده حرف بزنیم. بلکه می‌خواهیم بگوییم این آقای بازیگر جوان درست بعد از جشنواره فیلم در افتتاحیه جشنواره موسیقی فجر همراه با گروه دارکوب ‌خواند. گویا او قصد دارد به طور همزمان در 2 آسمان هنر ستاره شود! البته بهداد اولین بازیگری نیست که همزمان در دنیای موسیقی و خوانندگی دست به تجربه می‌زند. هر چه باشد خوانندگی هم به اندازه بازیگری میل به شهرت را قلقلک می‌دهد. نمونه‌اش آلبوم اول گروه دارکوب است که در آن 2 بازیگر می‌خوانند؛ حامد بهداد و مهران مدیری. کسانی که این آلبوم را گوش کرده‌اند، می‌دانند که خواندن بهداد هم مثل بازی‌هایش کمی متفاوت و غیرمنتظره است. به‌هرحال حامد بهداد سال 89 را با خاطرات خوب و روزهای پرکار به پایان خواهد برد.




موضوع مطلب :

پنج شنبه 89 اسفند 12 :: 3:47 عصر

ریکی گروایز مجری جشنواره گلدن گلاب نزاکت و ادب را در مراسم رعایت نکرد.
به گزارش گروه فرهنگ و هنر دی نا؛ خیلی از مدعوین مراسم گلدن گلاب به اجرای مجری این مراسم اعتراض داشتند. ریکی گروایزمجری جشنواره گلدن گلاب نزاکت و ادب را در مراسم رعایت نکرد.

این مجری از همان ابتدا خیلی بی رحمانه شروع به تمسخر بازیگران کرد و بعد با پوزخند کاندید شدن ستاره های فیلم «توریست» را مسخره کرد و گفت تمام بازیگران طنز از پذیرفتن نقش در این فیلم شانه خالی کردند اما آنجلینا جولی و جانی دپ فریب خوردند و در آن بازی کردند.
در واقع کار آنها یک جور رشوه گرفتن و طمع بود که باعث شد در این فیلم بی ارزش بازی کنند. هنوز این بازیگران و دیگران اظهار نظر مشخصی در این رابطه نکرده اند اما شنیده ها حاکی از آن است که آنها می خواهند از طریق حقوقی ایم ماجرا را پیگیری کنند.




موضوع مطلب :

پنج شنبه 89 اسفند 12 :: 3:47 عصر

«اینجا تاریک نیست»، «سبب من» و «باگت» ادامه دارد. انتخاب‌های دقیق و گزینش‌شده‌ای که نشان دهنده عزم جدی مصطفی زمانی برای ماندگاری در سینمای ایران به عنوان یک بازیگر جدی و قابل بحث است. با او درباره کارهایش در جشنواره امسال و بخش «نوعی نگاه» گفت‌وگو کردیم:

در سال‌های اخیر شاهد حضور فراوان بازیگران خوش چهره در سینما و تلویزیون بوده‌ایم. بازیگرانی که هر کدام با یک یا نهایتا دو کار از یادها رفته‌اند. شروع کار شما با سریالی بود که باعث شد شما دیده شوید. شاید در هنگام پخش و اتمام سریال، بسیاری اعتقاد داشتند که دوباره بازیگر جوان وخوش چهره‌ای پیدا شده است که تنها با تکیه بر ظاهر قرار است در سینما و تلویزیون بماند اما انتخاب‌های بعدی شما این نظریه را باطل کرد. فیلم‌های سال گذشته و امسال شما موید همین نکته است. چگونه به این مسیر روبه رشد و هدفمندی رسیده‌اید؟
واقعیت این است که قبل از سریال «یوسف پیامبر»، برای حضور در سینما و تلویزیون تست می‌دادم. یعنی علاقه به سینما در من وجود داشت و با فیلم دیدن بزرگ شده‌ام و «یوسف پیامبر» یک موقعیت بسیار خوبی بود که پیش آمد. پس از آن همیشه دوست داشتم که از طرف اهالی فن یک جایگاه قابل احترام داشته باشم. به یک چیز معتقدم: کسی که می‌خواهد پیشرفت کند باید جاه‌طلب باشد. سعی کردم انتخاب‌هایم بعد از سریال «یوسف پیامبر» منطقی باشد. جزو معدود بازیگرانی هستم که پس از پخش یک سریال، در سال اول در سه فیلم در نقش‌های اصلی بازی کردم. چهارمین فیلم من، حضور در کار آقای جیرانی بود که ایشان هم به جز سریال یوسف، کاری از من ندیده بودند و از اعتمادی که از طرف کارگردانان به من شد خوشحالم. شش ماه درگیر کار آقای حاتمی‌کیا بودم که بنا به دلایلی به توافق نرسیدیم و آن اتفاق من را از مسیرم عقب انداخت. فیلمنامه در زمان فیلمبرداری دچار تغییرات شد. پس از آن با سامان مقدم کار کردم. فیلم‌های سامان را قبلا دیده بودم و دوستش داشتم. «باگت» را به همین دلایل انتخاب کردم. سامان مقدم اساسا فیلمساز گرمی ‌است.




موضوع مطلب :

پنج شنبه 89 اسفند 12 :: 3:47 عصر
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >